Novosti iz Vaillanta
VAŽNA OBAVEŠTENJA – sve na jednom mestu
Na ovoj stranici nalaze se obaveštenja vezana uz Vaillant poslovanje, smernice i informacije za korisnike kao i za partnere, usled novonastale situacije pojave korona virusa (COVID-19). Pri tom, pažljivo pratimo sva uputstva i smernice nadležnih organa Republike Srbije.
Ukoliko imate pitanja ili vam trebaju dodatna objašnjenja, molimo vas da nam se obratite putem e-maila: info@vaillant.rs .
Trudimo se da na ovaj način i vama i nama olakšamo bolje snalaženje u novim okolnostima i da vam damo odgovore na moguća otvorena pitanja, kako bismo što jednostavnije i bezbolnije zajedno prošli kroz ova izazovna vremena.
27_03_2020 Kako obezebediti socijalnu distancu pri servisnoj intervenciji
Vaillant Srbija moli sve korisnike koji ovih dana imaju hitnu servisnu intervenciju u svojim domovima da se zbog sopstvene bezbednosti i bezbednosti servisera, kao i u svrhu očuvanja obostranog zdravlja, pridržavaju sledećih uputstava i postupaka:
• Ugovorite termin dolaska ovlašćenog servisera. Koristite za izbor servisa isključivo spisak ovlašćenih Vaillant servisa (304 kB)
• Serviser će da kontaktira korisnika telefonski, prema dogovorenom terminu, kada stigne ispred zgrade/kuće, kako bi korisnik ostavio ulazna vrata stana/kuće otvorena.
• Obezbedite za vreme boravka servisera u stanu/kući provetrenost prostora, tj. otvorite prozore u svom domu.
• Za vreme intervencije – od dolaska do odlaska servisera - treba po svaku cenu izbeći neposredni bliski kontakt sa serviserom. Zbog toga se ukućani mole da ostanu u nekoj drugoj prostoriji od one kroz koju prolazi serviser (npr. hodnik) i gde je uređaj smešten (npr. kupatilo, kuhinja, ostava i sl.).
Molimo da pri intervencijama obezbedite socijalnu distancu zbog sebe i zbog servisera!
• Naplata intervencije: korisnik ostavlja iznos novca na dogovorenom mestu u stanu/kući.
• Serviser uzima novac i odlazi iz stana/kuće. Po povratku sa terena ispostavlja račun koji šalje korisniku poštom.
Svi ovlašćeni servisi rade, ali molimo vas za strpljenje, jer je rad u vanrednim okolnostima otežan. Naši partneri serviseri rade i radiće maksimalnim snagama i maksimalnom brzinom.
Bezbednost naših korisnika i naših partnera za nas je najvažnija i ulažemo maksimalne napore da zajedno obezbedimo toplotu i udobnost u Vašem domu.
Vaš Vaillant d.o.o.Srbija